2013. december 27., péntek

Babacipős torta

Már Csenge keresztelőjére is szerettem volna egy tortát készíteni, de sajnos az idő ellenem dolgozott. Az első születésnapján viszont már nem akartam torta nélkül beállítani, így bevállaltam a szülinapi torta készítését. Az idő rövidsége miatt egy viszonylag egyszerű tortát néztem ki, egy babacipőt készítettem a torta tetejére. A babacipő készítését innen tanultam:
http://www.nassolonaplopo.hu/2013/03/fondant-babacipo-hogyan-keszul.html
Bár egyszerűnek tűnik, friss fondantból nem tudtam elkészíteni. :-( Még szerencse, hogy volt régebbi fondant itthon, azzal elsőre el tudtam készíteni a cipőcskét. Sajnos kiszárításra nem maradt idő, mert utolsó nap készült a cipőcske, így mire átadtuk, egy kicsit megereszkedett. Mindenkinek azt tanácsolom, hogy a fondant díszítőelemeket előre készítse el, hogy pár napja legyen kiszáradni a formáknak.
A fondantot víz helyett céklalével készítettem, és most nagyon szép ciklámen színt kaptam belőle. Csenge neve és pár hópihe került még a tortára. A végén valami hiányzott még nekem róla, így egy kis csokilencsével dobtam fel a díszítést.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése